Vorige week is de KNB de tweede ronde van de imagocampagne ‘Het Moment’ gestart. Deze week zijn voor het laatst drie korte video’s te zien op 2500 digitale reclameborden verspreid over Nederland.
De campagne ‘Het Moment’ is op 25 september begonnen en zal dus in totaal twee weken zichtbaar zijn. De video’s verschijnen op digitale reclameborden in winkelcentra, supermarkten, tankstations en treinstations. De eerste ronde van de campagne startte op 12 juni dit jaar.
Bekendheid en imago
Volgens de website van de notariële beroepsorganisatie heeft de campagne als doel om de bekendheid van het notariaat in de maatschappij te vergroten en een positiever imago voor het notariaat te realiseren.
De video’s en bijbehorende social mediacampagnes verwijzen naar de landingspagina op notaris.nl. Centraal in de campagne staat de rol van notarissen bij belangrijke levensmomenten zoals samenwonen, nalatenschap en bedrijfsovername. De notaris zijn kennis en kunde zijn kortom nodig bij ingrijpende momenten; bij ‘alle momenten die ertoe doen’.
Polaroidcamera
De KNB heeft ook een wedstrijd georganiseerd om de campagne extra onder de aandacht te brengen bij studenten, bezoekers van notaris.nl en de social media van notaris.nl, knb.nl en notarisworden.nl. Deelnemers maken kans op een van de vijf polaroidcamera’s. Meer informatie daarover is te vinden op notaris.nl. Verder mogen ook KNB-leden deelnemen aan de wedstrijd.