Organisaties worden steeds meer gedwongen om openheid te geven. Transparantie is met de komst van social media geen keuze meer, maar een must. Denk bijvoorbeeld aan Uber, dat de laatste tijd veel in de media komt vanwege een niet-transparante bedrijfsvoering. Hoe kunt u dit als bedrijfsjurist voorkomen? Dat bespreken wij op het congres Business Transparency & Legal. Meer informatie kunt u vinden op www.holla.nl/vooruitzien.
Op donderdag 11 april gaat Holla Advocaten samen met u op zoek naar antwoorden op het lastige vraagstuk hoe transparant je in je bedrijfsvoering moet zijn. Veel bedrijven zijn daar terughoudend in, maar zien ze ook de voordelen? Tijdens het congres belichten we beide kanten van het verhaal.
Het congres Business Transparency & Legal gaat over een heel actueel thema waarbij de voorbeelden voor het oprapen liggen. Denk aan Netflix, waar medewerkers onbeperkt vakantiedagen mogen opnemen. Dat is heel modern en transparant, maar hoe werkt dit in de praktijk? Ook in het onderwijs is dit thema booming, denk bijvoorbeeld aan schoolbesturen die geconfronteerd worden met een incident en imagoschade proberen te voorkomen.
Als je als organisatie niet transparant bent, dan zal je organisatie over tien jaar niet meer bestaan!
Keynote speaker Jeroen Smit, auteur van onder andere De Prooi en Het drama Ahold, heeft een duidelijke mening over transparantie in organisaties. “Als je als organisatie niet transparant bent, dan zal je organisatie over tien jaar niet meer bestaan!”
Naast de keynote bieden wij u diverse subsessies, zoals ‘wat valt er allemaal onder de scope van de nieuwe e-Privacy verordening en hoe transparant moet u voortaan zijn?’, en ‘De juridische implicaties van New Tech op uw ondernemerschap’.
Wij hopen u op 11 april te mogen ontmoeten in Utrecht!
Meld u nu aan via www.holla.nl/vooruitzien