Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn advocaten en notarissen heeft drie nieuwe filmpjes toegevoegd aan de spraakmakende arbeidsmarktcampagne ‘De jonge meesters van Pels Rijcken’. In de campagne wordt benadrukt dat het kantoor ‘naast publieke partijen, ook steeds meer private partijen bedient,’ aldus het persbericht.
Robin Funnekotter, hoofd recruitment en opleidingen bij Pels Rijcken: “Ik ben trots op onze nieuwe uitingen, waarin nog beter naar voren komt wat ons kantoor te bieden heeft en waarvoor wij staan. Binnen ons kantoor volg je, van stagiaire tot partner, een uniek opleidings- en ontwikkelprogramma dat is toegesneden op de fase waarin je loopbaan zich bevindt. Dit programma zorgt ervoor dat alle advocaten en notarissen zichzelf niet alleen inhoudelijk ontwikkelen, maar ook continu ontplooien op gebieden als business development, leiderschap en personal branding.”
De campagne is uitgebreid met drie nieuwe uitingen, gebaseerd op De Nachtwacht van Rembrandt van Rijn, Het aanreiken van een brief van Pieter de Hooch en de Lezende oude vrouw van Gerard Dou. Na het scannen van de QR-code op de poster of de advertentie, komen de jonge meesters in een film tot leven.