Talpa, het mediabedrijf van John de Mol, is eveneens uit op de overname van de Telegraaf Media Groep (TMG). De Mol is dermate geïnteresseerd dat hij flink hoger inzet dan de Vlaamse uitgever Mediahuis en VP Exploitatie eind voig jaar: ruim 273 miljoen euro (5,90 euro per aandeel). Talpa liet zich ... lees verder
Freshfields Bruckhaus Deringer
'S Werelds grootste organisaties vertrouwen op Freshfields Bruckhaus Deringer om hen te helpen de juiste beslissingen te nemen in een snel veranderende wereld. We combineren de kennis, ervaring en energie van het hele kantoor om de meest complexe uitdagingen van onze cliënten op te lossen, waar en wanneer ze zich ook voordoen. Met meer dan 4000 werknemers in 's werelds belangrijkste zakencentra, die cliënten over de hele wereld bedienen, delen we de gemeenschappelijke mentaliteit dat we, door samen te werken als één team, obstakels kunnen overwinnen en resultaten kunnen behalen. Dat is de reden waarom mensen zich bij ons aansluiten en klanten voor ons kiezen.
Freshfields adviseert Atradius bij overname resterend belang Graydon
Atradius, een wereldwijde dienstverlener op het gebied van kredietverzekering, borgstelling en incasso, heeft 55% van de aandelen in Graydon Holding overgenomen, een specialist in zakelijke data-uitwisseling. Een team van Freshfields Bruckhaus Deringer stond klaar met juridisch advies. ... lees verder
Wel en wee in de M&A: Hobaho, Clondalkin en MS Mode
Het is de week waarin Dümmen Orange zich stort op bemiddeling en veilen van bloembollen, Egeria geld ziet in verpakkingen, MS Mode een doorstart krijgt en Autogrill Nederland een nieuwe eigenaar. ... lees verder
Pellicaan, Freshfields en Van Doorne treden aan bij kapitaalinjectie voor Struik Foods
Fratelli Investments, het investeringsvehikel van slagersfamilie Van Drie, steekt geld in de soepen- en sauzenproducent Struik Foods Europe. Het bedrag dat het strategische belang vertegenwoordigt, is niet bekend gemaakt. Juridisch advies is gegeven door Pellicaan, Freshfields en Van Doorne. ... lees verder
NautaDutilh adviseert Nederlandse Staat bij verkoop vastgoedtak SNS REAAL
De Nederlandse Staat heeft een overeenkomst bereikt over de verkoop van Propertize, het voormalige SNS Property Finance, aan een consortium van Lone Star en JP Morgan. De geplaagde vastgoedportefeuille vormde in 2013 de aanleiding voor de nationalisatie van SNS REAAL. Freshfields, DLA Piper en ... lees verder
Freshfields en Bird & Bird adviseren bij overname Ciber door Manpower
Manpower Group neemt de Nederlandse activiteiten van ICT-dienstverlener Ciber over. Met de overname hoopt Manpower vaker werknemers te kunnen detacheren bij de omvangrijke IT-projecten waarin Ciber actief is. Juridisch advies kwam van Freshfields Bruckhaus Deringer en Bird & Bird. ... lees verder
McCain koopt Nederlandse snackproducent, Freshfields en Loyens & Loeff adviseren
Snackproducent Van Geloven uit Tilburg wordt onderdeel van McCain Foods. De Canadese producent van diepvriesproducten heeft hier donderdag overeenstemming over bereikt met investeringsmaatschappij TowerBrook. Een adviserende rol was weggelegd voor Freshfields en Loyens & Loeff. ... lees verder
Freshfields-partner naar de Sahara voor ‘thoughest footrace on earth’
Discovery Channel plakte er al het label ‘zwaarste voettocht ter wereld’ op: de Marathon des Sables (MdS). Ofwel: in zes etappes over zeven dagen ruim 250 kilometer lopen dwars door de even spectaculaire als onherbergzame Sahara. Freshfields-partner Rutger Kleemans durft de uitdaging aan en vliegt ... lees verder
Grolsch wordt Japans biertje, Allen & Overy, Freshfields en Hogan Lovells staan bij
Japanse bierbrouwer Asahi heeft een bod uitgebracht op SABMiller's Peroni en Grolsch. Het bedrijf heeft € 2,6 miljard over voor het inlijven van de merken. Het afstoten van de Italiaanse, Nederlandse en Britse onderdelen moet de overname van SABMiller door Ab InBev een stap dichterbij brengen. ... lees verder
Freshfields en Allen & Overy in het gareel voor joint venture TMG en Talpa
TMG en Talpa slaan de handen ineen om met hun content en mediakanalen in te spelen op de snel veranderende mediabehoeften van consumenten. De samenwerking moet de positie van beide partijen op het gebied van radio, TV en internet versterken. Freshfields en Allen & Overy adviseerden bij deze ... lees verder