Op zoek naar nieuwe manieren om toegevoegde waarde en transparantie te verhogen? Wilt u efficiënt en betaalbaar samenwerken? Kom dan naar de bijeenkomst op 28 juni aanstaande en maak kennis met e-office en ons bewezen concept.
Samenwerken in de advocatuur kent zijn eigen, specifieke uitdagingen. De vertrouwelijkheid en privacy staan het delen van kennis soms in de weg. De informatie rond een zaak of een cliënt zit vaak verborgen in verschillende systemen, waardoor efficiënt en transparant samenwerken niet gemakkelijk is. En dan hebben we het nog niet over de grote hoeveelheid papieren dossiers, het samenwerken over verschillende vestigingen en disciplines, de toenemende druk om meer toegevoegde waarde te leveren en de roep van cliënten om meer transparantie.
Herkent u zich hierin voor uw eigen organisatie? En bent u op zoek naar manieren om gemakkelijker en beter samen te werken, zowel binnen uw organisatie als in de keten? Schrijft u zich dan in voor onze bijeenkomst ‘verbinden van mensen en kennis in de advocatuur’ op 28 juni aanstaande.
e-office heeft een oplossing ontwikkeld – en succesvol toegepast – om samenwerken in de keten en door bestaande organisatorische structuren te faciliteren, zonder dat u een groot maatwerkproject nodig heeft. We willen u deze oplossing graag toelichten en demonstreren. Kenmerken van de oplossing:
- snelle implementatie mogelijk
- bewezen concept
- bestaande technologie (op basis van Microsoft SharePoint2010)
De bijeenkomst ‘verbinden van mensen en kennis in de advocatuur’ vindt plaats op donderdag 28 juni 2012 bij Microsoft op Schiphol.
programma
12.30 – 13.30 uur – ontvangst met lunch en rondleiding door het pand van Microsoft, ingericht voor Het Nieuwe Werken.
13.30 – 14.00 uur – visie op waarde toevoegen door samenwerken door Roland Hameeteman (CEO e-office)
14.00 – 14.30 uur – presentatie klantcase
14.30 – 15.30 uur – presentatie en demonstratie e-office oplossing, door Alexander Ketelaar (consultant e-office)
15.30 – 16.00 uur – vragen en discussie
16.00 uur – afsluiting
Heeft u vragen over de bijeenkomst of over de oplossing van e-offce, dan kunt u contact opnemen met Karen Frank, tel. 088 001 83 00, E-mail Karen.Frank@e-office.com. Klik hier voor meer informatie over de bijeenkomst.
Over e-office
e-office, the human software organisation, is sinds 1991 specialist in de creatie van de optimale digitale (samen)werkomgeving voor professionals. Wij implementeren hiervoor de nieuwste IBM, Microsoft en mobile technologieën en begeleiden de organisatie- en gedragsverandering die nodig is om werkprocessen te verbeteren.
e-office adviseert organisaties over de manier waarop zij technologie kunnen inzetten om (virtuele) samenwerking te verbeteren en zo efficiënter te werken, ongeacht tijd of plaats. Hierbij staat een goede balans tussen mens, organisatie en technologie centraal.
Meer informatie is beschikbaar op www.e-office.com.