Gaat u digitaal? Zoek de verbinding met uw huidige systeem voor een hoog gebruikersgemak. Dat de technologische ontwikkelingen razendsnel gaan, is overduidelijk. Alles moet tegenwoordig efficiënter, goedkoper en sneller. Digitaal werken is een voorbeeld om dit bewerkstelligen. Echter, is het belangrijk dat het doel de gevolgen niet gaat overschaduwen. Uw huidige systeem is vertrouwd; hoe fijn is het om vanuit dit huidige systeem te groeien naar een digitale werkomgeving?
Één cockpit
Met die groei doelen we op het beschikbaar stellen van papieren informatie vanuit uw huidige systeem. Vaak werkt u al met een systeem, denk aan het veelgebruikte Fortuna of CCLaw, waarin u veel zaken registreert. Daarnaast heeft u in uw praktijk nog stapels papier. In een goed georganiseerde, digitale werkomgeving, wilt u die papieren informatie in digitale vorm tot uw beschikking hebben. Toch wordt het als vervelend ervaren om wéér een nieuw systeem erbij te krijgen. Daarom stellen wij voor een koppeling te maken tussen uw huidige systeem en uw digitale archief/werkomgeving. Op deze manier kunt u in uw vertrouwde omgeving blijven werken en een eenvoudige stap naar uw dossiers maken als er informatie uit uw digitale archief nodig is. Één systeem met talloze mogelijkheden.
Ondersteuning
Papier loslaten is moeilijk door het gemak ervan. Dat is nu eenmaal waar men aan gewend is, het is tastbaar en voor uw gevoel veiliger. De eenvoud van papier staat vaak lijnrecht tegenover complexe, technologische applicaties. Ónze visie is dat digitale oplossingen uw werkwijze moeten ondersteunen in plaats van veranderen. Systemen met elkaar laten communiceren door ze aan elkaar te koppelen is een voorbeeld van de ondersteunende manier van werken. We denken bij iedere digitale applicatie na over de papieren gang van zaken. Maakt u een uitstapje naar het digitale archief? Dan is uw digitale dossier exact zo weergegeven als uw papieren dossier. Aantekeningen maken, tekst markeren, omcirkelen, noem maar op; het is allemaal mogelijk. Uw papieren wereld bekijkt u door een digitale bril.
Voordelen
Het is zaak om uw documentmanagement op orde te hebben, dit omwille van het programma KEI, maar ook voor de professionalisering en efficiency van uw eigen praktijk. Daarnaast bespaart het u en uw secretaresse of assistent zeeën van tijd. Zoeken naar een dossier is namelijk verleden tijd, evenals het eindeloos kopiëren van stukken. Informatie kan namelijk op eenvoudige wijze gedeeld worden met geautoriseerde gebruikers. Alles is compleet, waardoor de correctheid verbeterd wordt en de kans op fouten flink gereduceerd wordt. Daarnaast speelt veiligheid een grote rol. Er bestaat vaak een angst voor het digitaal bewaren van uw kritische bedrijfsinformatie en privacygevoelige cliëntinformatie. Toch kunnen wij aantonen dat de huidige werkwijze met papier vaak vele malen onveiliger is dan een goede digitale variant. Door constant te investeren in veiligheidsmaatregelingen en het bewustzijn van medewerkers te trainen, kunnen wij veiligheid van het hoogste niveau garanderen.
Sluit aan bij de toekomstige rechtspraak en ga digitaal! Meer informatie over onze koppeling en alle mogelijkheden vindt u op de website van I-FourC, of neem contact op via info@i-fourc.com / 077 – 750 1100.