Het is absoluut een trending topic in het bedrijfsleven in het algemeen, maar zeker ook in de advocatuur: wat kunnen advocatenkantoren met social media? Moet je als kantoor regels stellen, beleid maken? Valt er geld mee te verdienen? Wat zijn de valkuilen, waar liggen kansen? Waar is social media gepositioneerd binnen het kantoor: marketing? Business development? De kennisdelers? Of bij de advocaten zelf?
Advocatie wil dit jaar de jaarlijkse prijs Gouden Zandloper uitreken aan het kantoor dat het beste en het meest innovatief inspeelt op de mogelijkheden die social media bieden. We zijn niet zozeer op zoek naar de advocaat die de leukste tweet de wereld in heeft gestuurd, we zijn wél op zoek naar kantoren die systematisch en weloverwogen social media inzetten om in beeld te blijven bij bestaande klanten, en om in beeld te komen bij nieuwe cliënten of bij jong aanstormend talent.
De jury, bestaande uit Christ’l Dullaert (Le Tableau), Eline Schiebroek (voorzitter Jonge Balie Nederland) en Gerard Tanja (Venturis Partners), zal zich over de inzendingen buigen.
Als u deelneemt, wilt u dan zo vriendelijk zijn alle onderstaande vragen zo volledig mogelijk te beantwoorden en dit formulier per e-mail te zenden aan redactie@advocatie.nl of l.wopereis@sdu.nl? Faxen (070-7999831) kan ook.
Nomineren kan tot en met maandag 4 februari 2013!