Met ingang van 1 januari 2015 heeft Europark Advocatuur haar naam veranderd in EuroLex Advocatuur. Onder deze nieuwe naam bieden wij specifiek gericht op de advocatuur een nog breder pakket van ondersteunende telefonische- en secretariële diensten aan. Diensten die flexibel inzetbaar zijn en een significante besparing bieden op uw kantoorkosten.
Volgens een enquête die de Nederlandse Vereniging van Strafrechtadvocaten en de Nederlandse Vereniging van Jonge Strafrechtadvocaten eind 2014 hielden, zal 78% van de ondervraagde advocaten complexe toevoegingszaken in de toekomst vaker weigeren. Een verlaging van de vergoedingen, zoals ondanks protest van de Eerste Kamer wordt doorgezet door staatssecretaris Teeven, leidt ertoe dat sommige advocaten die veel werken op basis van toevoegingen steeds minder goed hun kantoorkosten kunnen betalen, aldus de enquêteresultaten.
Ongeacht de aard van de aanpassing van de gefinancierde rechtsbijstand dit jaar, het blijft voor advocatenkantoren belangrijk om met het oog op een gezonde bedrijfsvoering na te denken over een structurele verlaging van hun kantoorkosten.
EuroLex Advocatuur maakt het mogelijk uw kantoorkosten laag te houden
Hoe werkt dat in de praktijk? Het antwoord is heel simpel. Los van de vraag of op complexe toevoegingszaken in de toekomst wel of niet verder bezuinigd gaat worden, moet de moderne advocaat zich afvragen of het kantoor nog wel de verplichtingen van vaste dienstverbanden wil aangaan. Een modern kantoor kan net zo goed functioneren door heel flexibel een juridisch telefoniste/secretaresse in te huren.
EuroLex Advocatuur speelt in op de behoefte van een modern advocatenkantoor
Door heel flexibel diensten in te huren, bespaart u aantoonbaar op uw kantoorkosten. Onze ervaren juridisch telefonistes beantwoorden uw telefoon en plannen afspraken in de online agenda van uw kantoor. Datzelfde geldt voor het uitwerken van teksten en correspondentie. Door gebruik te maken van slimme automatisering en beveiligde netwerken, laat u secretariële werkzaamheden uitvoeren door externe juridisch secretaresses.
Uw persoonlijke secretaresse maakt daarbij plaats voor een ‘virtuele’ secretaresse, die op afstand al uw secretariële werkzaamheden uitvoert. Bij EuroLex Advocatuur vindt u alle diensten op één plek. Onze bekwame juridisch secretaresses ondersteunen uw kantoor op momenten dat u daar behoefte aan heeft, op hoog niveau.
Kijk voor meer informatie op: www.eurolexadvocatuur.nl, stuur een e-mail naar info@eurolexadvocatuur.nl of bel 055 – 599 78 00.