Ongetwijfeld herkent u de situatie vanuit uw eigen praktijk: veel afspraken, telefoontjes van cliënten die aandacht voor hun zaak vragen, pleidooien en documenten die moeten worden uitgewerkt, volop af te handelen post- en mailverkeer en dan ook nog de nodige administratieve rompslomp. Hoe dit als kleiner advocatenkantoor te doorbreken?
Een secretaresse in dienst nemen wilt u niet, want loonkosten zijn immers maandelijks terugkerende vaste kosten. Kies daarom voor een creatieve en kostenbesparende oplossing, waar verschillende advocatenkantoren al voor hebben gekozen. Durft u dat ook aan? Deze oplossing is te vinden binnen de nieuwe trend van werken, waarbij flexibiliteit en kostenbesparing centraal staan.
Gebruik makend van slimme automatisering en beveiligde netwerken besluiten steeds meer advocaten hun secretariële en administratieve werkzaamheden op afroep en dus heel flexibel te laten uitvoeren door ervaren externe juridisch secretaresses. Omdat u slechts betaalt voor daadwerkelijk geleverde secretariële werkzaamheden, bespaart u aanzienlijk op uw kantoorkosten. Het voordeel is bovendien dat u zich beter kunt concentreren op uw eigen werk, in de rustige wetenschap dat u alle secretariële en administratieve zaken met een gerust hart kunt overlaten aan een ervaren, discrete en betrouwbare juridisch secretaresse.
Europark Advocatuur heeft deze flexibele en kostenbesparende oplossing al bij verschillende advocatenkantoren gerealiseerd. Onze ondersteuning varieert daarbij van het uitwerken van ingesproken dictaten tot de uitvoering van het complete secretariaat. Daarbij maakt Europark gebruik van beveiligde netwerkomgevingen en software als onder andere BaseNet, Big Hand en Philips ExecPro Transcribe.
Weten hoe Europark Advocatuur ook uw kantoor kan ondersteunen?
Eén telefoontje is voldoende! Gaat het om het uitwerken van ingesproken dictaten? Binnen 24 uur heeft u de uitgewerkte teksten en documenten retour in de gewenste lay out of eigen briefstijl. Veilig, discreet en betrouwbaar. Wilt u een meer uitgebreide secretariaatsondersteuning? Wij maken graag een persoonlijke afspraak!
Geen vaste kantoorkosten, maar flexibiliteit en kostenbesparing.
Kijk voor meer informatie op: www.europark.nl/advocatuur. Stuur een e-mail naar info@europark.nl of bel 055 – 599 78 99.