Van Doorne lanceert een nieuwe merkstrategie. Hiermee zet het kantoor in op het begeleiden van
organisaties in de transities naar een meer duurzame en evenwichtige economie. De nieuwe merkstrategie gaat gepaard met een nieuwe branding en pay-off ‘Voor morgen. Van Doorne’.
Demografische ontwikkeling, machtsverschuiving, klimaatverandering en technologische disruptie zijn de vier grote transities waarop Van Doorne haar dienstverlening wil richten. “Wij zijn ervan overtuigd dat de toekomst is aan organisaties die succesvol de verandering maken naar een nieuwe meer duurzame economie. Ons kantoor is ruim 90 jaar geleden gestart vanuit de ambitie om maatschappelijk het verschil te maken en dat willen we blijven doen door een bijdrage te leveren aan het oplossen van de grote uitdagingen waar we voor staan”, aldus Sjoerd Kamerbeek, managing partner Van Doorne.
Met de nieuwe branding en pay-off ‘Voor morgen. Van Doorne’ geeft Van Doorne aan organisaties te
navigeren door de wereld van morgen. Sjoerd Kamerbeek: “Juist in een wereld in transitie is de behoefte aan een vertrouwde partner groot. Bij Van Doorne weten we: verandering is mensenwerk”.