Op 15 maart 2016 wordt aansluitend op de congresdag Advocatie Live! De Stand van de Advocatuur en het Notariaat 2016 gepresenteerd. Bij die gelegenheid wordt er weer een Gouden Zandloper juryprijs uitgereikt aan een kantoor dat zich als een vernieuwer op een bepaald terrein laat kennen. Dit jaar is dat: marketing. Heeft uw kantoor recent een vernieuwende en opwindende marketingcampagne bedacht en uitgevoerd? Laat het ons weten, en doe mee aan de juryprijs Gouden Zandloper!
Advocatie wil dit jaar de juryprijs Gouden Zandloper uitreiken aan het kantoor met de meest vernieuwende marketingcampagne. Kunt u een recent voorbeeld geven van een marketingcampagne die uw kantoor heeft ontwikkeld, zij het door de advocaten zelf, zij het door de samenwerking tussen advocaten en marketeers? Wat was de naam van de campagne, en wanneer heeft de campagne gelopen? Laat het ons weten!
Andere vragen in de enquête hebben onder meer betrekking op de positionering van de marketingafdeling binnen uw kantoor, en de meting van de resultaten van de campagne.
De jury, dit jaar bestaande uit Ruben Zantingh (Marketing Enzym), Christ’l Dullaert (Le Tableau) en Nico Mookhoek (Sdu), zal zich over de inzendingen buigen. Wilt u zo vriendelijk zijn alle onderstaande vragen zo volledig mogelijk te beantwoorden en dit formulier voor 15 februari 2016 per e-mail te zenden aan redactie@advocatie.nl of l.wopereis@sdu.nl?
Klik hier voor het nominatieformulier in Word
Klik hier voor het nominatieformulier in Pdf
Voor meer informatie over Advocatie Live!, klik hier