Pels Rijcken & Droogleever Fortuijn is deze week gestart met de corporate campagne Bron van inzicht. Doel van de campagne is het vergroten van de bekendheid en het uitdragen van de identiteit van het kantoor. “De positie van Pels Rijcken als kantoor voor de publieke sector is onbetwist, maar binnen het bedrijfsleven is de meerwaarde minder bekend. De overkoepelende boodschap in de nieuwe campagne slaat de brug: Pels Rijcken wil een bron van inzicht zijn voor bestaande en potentiële cliënten,” aldus het vandaag uitgegeven persbericht.
Centraal in de campagne staan podiumdebatten die Pels Rijcken organiseert rond een aantal maatschappelijk relevante thema’s. De inzichten die deze debatten opleveren, worden via de nieuwe site www.pelsrijcken.tv, radiocommercials, printadvertenties, online advertorials en DM-acties onder de aandacht gebracht.
Het eerste podiumdebat is georganiseerd rondom het thema ‘Stress in de zorg’. Het tweede podiumdebat staat in het teken van het milieu, en zal begin 2011 plaatsvinden. De podiumdebatten “positioneren Pels Rijcken als een vooruitstrevend en vindingrijk kantoor dat inspeelt op wat de markt voor juridische dienstverlening vraagt: inhoudelijke kwaliteit en specialistische kennis”.